Disclaimer

Alle op deze site gepresenteerde informatie is met de grootste zorg samengesteld. A.Hakpark BV en/of haar bedrijven en divisies en/of de bedrijven waarin zij een deelneming heeft, aanvaarden desondanks geen aansprakelijkheid voor de inhoud van de pagina's, noch voor enige schade en/of verlies veroorzaakt door het gebruik van de informatie en/of programmatuur op deze site. Dit geldt ook voor de directie en medewerkers van A.Hakpark BV en/of bij deze site betrokken derden.

Het geheel of gedeeltelijk publiceren van de op deze site opgenomen informatie en/of programmatuur zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van A.Hakpark BV is niet toegestaan. De informatie en/of programmatuur op deze site is aan verandering onderhevig en kan zonder voorafgaande mededeling worden gewijzigd of verwijderd. Wij behouden ons uitdrukkelijk het recht voor producten, inhoud van producten en prijzen te wijzigen zonder voorafgaande mededeling. Eventueel vermelde product- en merknamen zijn eigendom van de geregistreerde eigenaren.

  • nieuws

    Nieuwe directiestructuur en nieuwe CEO Nieuwe directiestructuur en nieuwe CEO

    Nieuwe directiestructuur en nieuwe CEO

    Vanaf vandaag, dinsdag 20 juni 2017, heeft A.Hak een tweelaags bestuursmodel ingevoerd met een raad van commissarissen en een directie. CEO van de nieuwe directie is Iain Light. Marco en Mariska van Geenhuizen nemen zitting in de RvC.

  • projecten

    Noord-Zuid Route Noord-Zuid Route

    Noord-Zuid Route

    Bij de aanleg van de Noord-Zuid Route voor Gasunie legden wij vele kilometers transportleiding aan en werkten we aan meerdere compressorstations.

  • nieuws

    A.Hak in twee minuten A.Hak in twee minuten

    A.Hak in twee minuten

    A.Hak heeft een breed aanbod van diensten en producten. Deze animatie geeft in ruim twee minuten een beeld van onze activiteiten.

  • projecten

    Elbedüker: tunnelproject onder de Elbe Elbedüker: tunnelproject onder de Elbe

    Elbedüker: tunnelproject onder de Elbe

    A.Hak Drillcon legde nieuwe gastransportleidingen aan onder de Elbe en boorde daarvoor een tunnel van ruim 1.500 meter lengte door middel van microtunnelling.